طراحی سایت

قالب وبلاگ

کل کل سرخابی ها

طراحی سایت


کل کل سرخابی ها
 
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, توسط Dena (مدیر وبلاگ و پرسپولیسی ها)

 

سلام بچه ها.......میگم این چندروزه باز من نبودم کلی اتفاق افتاد!!! از اتفاقای خوب گرفته تا بد....اول موفقیت چشمگیر و کم نظیر کاروان المپیک ایران رو به همتون تبریک میگم...خیلی دوست داشتم تک رقمی بشیم ولی حیف  که نشد!!! اشکالی نداره ایشاالله المپیک برزیل میاییم جزو تک رقمی ها...خب این از خبر خوبمون...خبر بدمون هم که متاسفانه مربوط میشه به هموطنانمون در اذربایجان شرقی....که متاسفانه زلزله ها جون بسیاری از هموطنای اذریمون رو گرفت....برای شادی روحشون یک دقیقه سکووووووووووووووت!!!!

بعد از این دوتا موضوع میرسیم به بحث اصلی خودمووووون....کل کل......

اول از همه پرسپولیسیای باغیرت و عزیز تشکر میکنم که انجام وظیفه کردن و بار دیگه معرفت پرسپولیسیا رو به بقیه ثابت کردن.....علی دایی و تیمش 50میلیون به مردم اذربایجان اختصاص دادن و دایی به شخصه به اونجا سر زد....مهدی مهدوی کیا هم 50 میلیون از قراردادش رو به مردم اذربایجان اهدا کرد......کریم باقری مسئول جمع کردن کمک های وزشکاران شد تا کمکی باشه واسه مردم اذربایجان....و....و اما استقلالی ها چیکار کردن؟؟؟!!!!!هیچی!!!!! فقط گفتن ما یک ماه از حقوقمون رو اهدا میکنیم به مردم اذربایجان!!! چه جالب!!!!مگه به شما حقوق میدن؟؟شما که چپ و راست دارین از بی پولی مینالین دیگه حقوقتون کجا بوده؟؟؟؟!!!!!!

بعد از این حرفا میرسیم به شاه ماهی نقل و انتقالات !!! بله جواد نکونام!!!!!کسی که با اومدنش کلی خرج و البته کلااااااس!روی دست فتل گذاشت!!!!!!فتل که بعد از استقلالی شدن نکونام از خوشحالی تا مرز سکته پیش رفته بود الان با میبینه که نکو روی دستش باد کرده!!!!! کسی که توی این چند هفته استاد سوتی لیگ ایران شده  و حالا فتل به این فکر افتاده که نکو رو بفروشه به تیمای دیگه !!!!!

موضوع بعدی  مربوط به لیست کیروش هست که 8تا پرسپولیسی توی لیستش قرارداده و  فقط 3-4تا از استقلال!!! همین موضوع باعث شد تا فتل خییییییییلی عصبااااانی بشه!!!!! و شروع کنه به انتقاد کردن از کیروش و اینکه اون پرسپولیسیه و ...!!!! مث اینکه فتل الزایمر گرفته یادش نمیاد که این بازیکنایی که الان از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شدن قبل از این هم فیکس تیم ملی بودن!!!!! گفته که کیروش بهتره سرمربی پرسپولیس شه!!!!و اما جواب رویانیا به این حرفا چی بود؟؟؟!!!!!گفت فتتتتتتتتل بذار قرارداد خوزه تموم شه بعد اگه موقعیت مناسب بود با کیروش مذاکره میکنیم!!!!! اخ که چه ضدحالی خورد این فتل!!!! نوش جونش!!!! ادم بی مرام حقشه اینجور بلاها سرش بیاد......حیف پرسپولیس و رویانیان که چقد سعی کردن به فتل و تیمش کمک کنن.....ولی مث اینکه فتل لیاقتش رو نداششت!!!

خب حالا یه چیز بگم مربوط به وب خودمونه....قصد دارم وبلاگ رو از اینجا انتقال بدم به رزبلاگ و منتظر اماده شدن قالبش هستم......در ضمن چون ساناز دیگه نمیتونه با ما همکاری کنه اگه کسی به عنوان سرپرست استقلالی ها میتونه اینجا فعالیت کنه بهم خبر بده......

تو اپ بعد یه طنز جالب رو میذارم که مطمئنم خوشتون میاد.......خب فعلا دیگه باااااااای



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 71
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک
  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ
  •